یک نکته جديد در مرورگر شما




Saturday, August 31, 2002

٭
تشکر تشکر
1- يک مطلب جديد در مرورگر شما واقعاً باحاله و از همينجا اعلام ميکنم هر که بهش سر نزنه واقعاً از دستش رفته، مطالب اون آنقدر باحاله که نميشه در مورد همه اون نوشت، خودتون بايد برين ببينين. مرسی از غروب
2- امروز از تو يه وبلاگ لينک اينو پيدا کردم .نشستم از اول تا آخر همش رو خوندم.خيلی باحال بود.اين هم سه تا از جکهاش : ... مرسی از غريب آشنا
3- هر چي که امروز ميخواستم در باره زن و مادر بگم ديدم .اينجا...همونارو نوشته.. مرسی از هليا
4- مرسی از پاتوق
5- مرسی از مريم
6- ...
پی نوشت: از همه و همه که به من لينک دادن و از مطالب من تعريف کردن خيلی خيلی ممنون ! شايد کسانی ديگر هم لينک داده باشن که من ندونم از اون ها هم تشکر می کنم ! از همه اون ها که نظر دادن هم ممنون! فردا يه چيز خيلی با حال اينجا خواهم گذاشت ! تا فردا !



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home